ilknurcelik Aynı durumdayım. Oğlum 5 ay 12 günlük. Herşeyi ağzına götürüyor biz yemek yerken yemeklere saldırıyor resmen 😂 ve eskisi gibi sık emmiyor. Ben bunu atak haftasında olmasına bağladım biraz. Bide artık etrafa ilgileri çok arttı gündüzleri daha çok emmek yerine oyun oynamak istiyor. Bence geçici bir süreç bu. Ben çok acıkmasını ve memeyi kendi talep etmesini bekliyorum çoğu zaman. Çünkü zorla emzirmeye çalışsam iyice inada biniyor ve ters tepmesinden korkuyorum tamamen emmeyi bırakır falan diye.