2,5 yaşında oldum olası soğuk bir çocuk. Bi benm babamla arası iyi diğer herkesle kötü yanına gitmez sevdirmez ağlama krizine girer evlerine gitmek istemez. Yaşıtlarıyla arası kötü. Sadece kendinden büyük ablalarla bazen iyi arası. Bir an da ortada bişey yokken ağlama krizine girer. O insanı yanında orda istemediği için. Ve daha bir sürü şey…. Bnde artık dayanamıyorum ne yapsam olmadı. Bağırmaya kızmaya başladım ciddi şekilde. Sonra daha kötü oluyor. Bnde üzülüyorum. Olayı toparlamak daha da zorlaşıyor. Ne yapıcam bilmyrm çok zordayım. Sizlerden böyle olanlar varmıydı 😞