witcher Kızlar bebeğim 11 bucuk aylıkken yürüdü normal yürüyordu suan 14 aylık dün ve bugün 2 kere parmak ucunda yürüdüğünü farkettim kısa süreli sizce bu normal mi?
witcher nazlimom_ yani 2 3 aydır yürüyor hiç yapmazdı sanırım dün farketti bugun tekrar yaptı dün yaptıgı yarım yamalaktı bugun baya ucunda basarak yürüdü çok zeki çok akıllı bir bebek ama şnsanın aklına hersey geliyor işte 😔