Merhaba kızlar. 28 aylık oğluma bezi bırakalı 1 ay oldu şükür öğrendi sabah kuru kalkıyor. çişini kakasını biliyor yapıyor. Ama çişim geldi demiyor ben oturtunca yapıyor . Bazen sormuyorum kendi söylesin diye ama yok akşama kadar tutuyor mecbur yine ben götürüyorum. Kendi söylesin istiyorum 😭😭Var mı bir öneriniz düzelir mi zamanlaa