Aslananne1 hergün yatmadan önce vermek ve kaç ay boyunca bunu yapmak elbetteki zararlı. Ha diceksiniz ki bize annelerimiz yedirmiş bişey mi oldu, şuan birşey olmadı evet ama çok minicik bir araştırmayla bile ileride hangi hastalıklara davetiye çıkardıgını görebilirsiniz. Mesela bebeklere 1 yaşına kadar tuz verilmeme sebebini biliyorsunuzdur, böbrekler henüz gelişimini tamamlayamadığı için tuz bebek böbrekleri için ekstra yorucu bir maddeymiş bu sebeple verilmemesi iyi olur diyor bilimsel çalışmalar.
Ben kendı adıma konuşayım, yumurtasını sütünü sebzesini organık alıyorum. Malesef bu devırde artık gerçekten maddi imkan meselesi haline geldi temiz gıdalara ulaşabilmek o konuda siz de çok haklısınız ama en azından önümüzde bu kadar katkılı hormonlu gıdalar varken içlerinden bazılarını bari eleyebilelim. Pirinç unu yerine tam buğday unu kullanılabilir