Biryenianneee Kızlar oğlum 2,5 aylık son 2-3 gündür emerken birkaç dakika emdikten sonra sürekli memeyi ağzından çıkarıp mızırdanmaya başlıyor. Hem emmek için memeyi almaya çabalıyor hemde alınca geri hemen bırakıyor. Meme reddi midir bu? Yaşayan var mı acaba
MelisasMom Biryenianneee benimki de 2.5 aylık öyle yapıyor bence sıcaklardan çünkü emerken çocuğun kafası terliyor… sürekli bırakıyor tekrar tekrar veriyorum emiyor bırakıyor tekrar veriyorum çabalaya çabalaya emziriyorum.. ağlamıyor ama huzursuzlaşıyor pes etmek yok valla doyduğunu anlayana kadar veriyorum öyle böyle içiyor 😂
Atamomss Biryenianneee sıcaktan yada gazdan olabilir veya oyun oynuyordur 🤭 meme reddinde asla memeyi istemiyor bugune kadar sanki hic emmemis gibi yabancilasiyor memeye meme reddi degil insallahta yasamazsiniz kimseye yasatmasin rabbim korkunc birsey 😩
karpuzlusakiz Benim de öyle yapıyor aynı şekilde ben oyun gibi algılıyorum çünkü sonra emiyor sizin hiç emmiyor mu
Biryenianneee karpuzlusakiz emiyor ama ağlamaya başlayınca kaldırıyorum az emmiş oluyor gibi anlayamadım neden böyle
Biryenianneee MelisasMom evet bizde de kafa sırılsıklam oluyor, belkide öyledir birkaç gün böyle olunca meme reddi olabilir mi diye şüphe ettim bende
MelisasMom Biryenianneee meme reddinde bebeklere memeyi tutturamıyorlarmış memeye geldiği an basıyormuş çığlıkları bence bu tamamen sıcaklarla alakalı birde sık emzirdiğimde yani tam acıkmadan daha çok bırakıyor ama uzun süre geçtiğinde gece uyuduğunda falan bi veriyorum hiç bırakmadan bir güzel emiyor.. çok nazlı bu bebekler valla 😂
Ardarya001 Ben 3. Ayda meme reddi yaşadım suan 4 ay 8 günlük en sakin odada emzirin dikkati dağılmasın çok zorlamayın ben çok zorladım sonuç emmiyor suan