Minnakordek yapmayın panik atak olmadığı sürece kullanmaya bakın. Nerwye kadar minnet edeceksiniz kendiniz kullanın büyük rahatlik, 5 sene önce ehliyet aldım ilk babamın Doblo manuel kullandım 1 sene evlendim 2,5 sene arabamız yoktu gorumcemden minnet edip eşim kullaniyordu kullanmadım hiç, kızım olduktan sonra araba almak nasip oldu eşim vermediginde uyuz oluyorum. Ben mi ilgincim bilmiyorum araba kullanmaya bayılıyorum her fırsatta ben kullanayım istiyorum, 8 aydır araç var 4-5 aydır aktif kullanmaya çalışıyorum