Busemertt Sabahtan beri takip ediyorum yerinden oynamadı hiç doktorumuza yazdım ama görmedi yarın zaten doktora gideceğim. Kafama çok takıldı böcek falan girmiş olabilir mi rahatsız da değil rastgele farkettim
Busemertt Meri-Mel çok uykusu vardı uykusunu açmak istemedim yarın geçmezse öyle yapayım teşekkür ederim
Sanem1704 Busemertt elinizin sürmeyin benimde bebeğim de geçen hfta bundan vardı gözün arkasına dahi gitti çocuk gözüne vurdukça elime şu alıp.yuzunu yıkadım yavaş ca kendisini çıktı
Busemertt Sanem1704 yok sürer miyim bi de enfeksiyon kapar Allah korusun. Aynısı mıydı ? Şimdi çok uykusu var yarın geçmezse bir de onu deneyeyim
Sanem1704 Busemertt evet siyah böyle yapışkan bsy di çocuk gözünü kasidikca o gitti ta göz arkasını kadar yüzünü yikadim kendiliğinden çıktı
Busemertt Sanem1704 ne kadar sürdü çıkması götürsem mi göz doktoruna ? Yani hiç rahatsız değil. Çok teşekkür ederim bu arada
Sanem1704 Busemertt yok doktorluk bsy değil ki bence çocuğu rahatsız etse ztn ağlar bizim ki bir kaç saat sürdü çünkü ben yıkadıgm için çıktı