Bayanlar merhaba eşim iş gereği evimizi sattı nakit paraya ihtiyacı vardı kiraya geçeceğiz. İki ev arasında kaldım. Bir tanesi 3+1 145 metrekare. Evin içi sıfır çok büyük çok güzel fakat konumu biraz ters. O eve taşınırsam bir yerlere gitmek için sürekli toplu taşıma kullanmak zorundayım ya da eşimi beklemek zorundayım. Biz yazlık alanda oturuyoruz. Burada da sahilin yakınında 2 +1 100 metre² bir ev var. Diğer eve göre tabii ki küçük ama yürüyüş yolu ve sahilin hemen yanında. Bebegimi akülü arabasını ya da bisikletine bindirdiğimde rahat rahat gezer dolaşırım. Her yere yürüyerek ulaşım sağlarım. Diğer ev caddeye uzak, toplu taşımayla birisi gelse 20 dakika yürümesi gerekir. Ama sahilin yanında ki ev hemen durağın arkası. 2 + 1 olmasına rağmen hem girişinde hem yatak odasında gömme dolaplar var bütün eşyalarımı içine rahatlıkla sığdırabilirim. Buradaki en büyük etken bebeğimi rahat rahat dolaştırmam, eşimle istediğimiz zaman denize gidebilmemiz. Diğer evde de gideriz ama araç gerekecek, burada misafirlerim bile olsa hemen sahile gidebiliyorum.
Siz olsanız hangisini seçerdiniz?