Merhab iyi akşamlar bebeğim 7 aylık şuan oturtmaya çalışıyorm halla oturamıyor dönmüyor fakat yürüteçte gidiyor ve çok güçsüz bir bebek ben kucağıma alınca çok korkarak alıyorum ilk bebeğim çünkü hiç tecrübeli deilm alınca banamı öyle geliyor bilmiyorum fakat çok gevşek hamur gibi kafasını tutmasına rağmen ayakta tutturmaya çalışıyorm duruyor ama gevşek yumuşak sanki hep düşücekmş gibi bebeği böyle olan anneler sizden ricam yol gösterin bi hastalıkmı yoksa zamanla geçermi daha erken mi bilmiyorum çok korkuyorum