Mygirlmybaby Kızlar 13,14 aylık kızım var ve gündüz tek uyku yapıyor. Sabah 9 gibi uyanır öğlen 1 gibi uyur. 3 gibi uyanir. Akşam da 9 buçukta uyur. Normal mi böyle olması? Gelişimini olumsuz etkileyecek bir durum olur mu?