Yoğurtla çorba yapıyorum o şekilde yemiyor, irmik yulaf bebek bisküvisi ,meyve falan katıyorum 1 2 kaşık alıyor devamı gelmiyor. Anne sütü alıyor sanki tüm gün aç kaliyor gibi hissediyorum önceleri yerdi şimdi verdiğimi tükürüyor yada eliyle parçalayıp atıyor ağzını kitliyor. Diş çıkarmıyor henüz geçici mi sizce bu durum. Yoğurdun içine ne katsam 1 2 kaşık yiyor yada hiç ağzına sürmüyor 🥺