yagmuryss her doktor çok farklı önerilerde bulunuyor.Bazıları anlaşmalı olduğu mama markasını öneriyor.Birinin önerdiğini diğeri önermiyor.
Bu yüzden ben mama konusunda doktorları değil temiz içerikli olmasını dikkate aldım. Yaklaşık 3 aydır Golden Goat la devam edıyoruz, çok şükür gelişimi değerleri herşeyi çok iyi,içim rahat şekilde devam ediyorum ve Aptamil de zorla içen bebeğim bunda lıkır lıkır içiyor mamayı tadı bence de daha güzel (her mama verişimde kontrol ediyorum da tadını😂 )
Tabi siz içinize hangisi siniyorsa öyle yapın, her bebeğin kendi annesi daha iyi bilir 😇🙏🏻