Eymeninannesiiiiiiiiii Merhabalar 17 aylık bir oğlum var. Bugünde hamile olduğumu öğrendim beni neler bekliyor çok mu zor 2 bebeli hayat 😅
Hanemir Eymeninannesiiiiiiiiii Aralarında neredeyse 3 yas olacak çocuklarımın kara kara düşünüyorum ne yapacam diyen ben 😅
Hayallerim95 Eymeninannesiiiiiiiiii benim oğlumda 17 aylık ve ben 3 aylık hamileyim dert etme illaki zorluğu olacak ama geçecek ikisi bir büyücek hani güzel yönlerini düşün canım Allah bize kolaylık verir merak etme🤗 bu arada benşm İilk gebeliğim tüp bebekti bu bize çok süpriz oldu 🫢
Sanem1704 Eymeninannesiiiiiiiiii Vala benim kızım 3 aylık hamile kalmak istemiyorum çocukları çok seviyorum ama korkuyorum bununla bile zor baş ediyorum dönemsel atakları uykusuzluk bazen yetmediğini dahi düşünüyorum çok zor çocuk büyütmek anne olunca annemin kıymetini daha çok anladım 😀😀
socialmomy Çocuk gelişim uzmanları en az 3-4 yaş öneriyor yazık oluyor 1.lere Ama anneler sabırsız (lafım size değil genel)