mimom_1 Kaşıkla asla almıyor , biberon ucuna döküyorum ağzına alıp tekrar geri cikariyor siz nasıl veriyorsunuz ? 7 aylığız
gececimon mimom_1 şırınga hafif hafif damlatır gibi döküyorum hem çarpsa dökülmüyor hem çekse sorun yok böylelikle içiyor bir de güleceği şeyler söylerim hemen içer bu sayede çok anlamaz
Sualim mimom_1 şırınga valla hastalık zamanı video açıp şırıngayla az az enjekte ediyordum ağzına biz bile içmek istemiyoruz onlardada normal bence sizde şırıngayla verin bir anda şçerse bulantı yapıyor çıkarabilir bana doktor 5 dk ya yayarak içir demişti
mimom_1 CaninannesiCemre neyi görse eliyle tutup almaya calisiyor diş ağrısından kıvranıyor belli rahatlasın diye vericem ama yok iyice huysuzlaştı
CaninannesiCemre mimom_1 Mesela eşiniz ellerini tutsun oyalarken pıt diye verebilirsiniz ,veya her şeyi ağızlarına götürüyorlar bu ara ağzına bişey götürür gibi de verebilirsiniz oyun yaparak