Arkadaşlar bebeğim sol gözünde içe kayma var ben hep kendisi şaşı yapıyor duzelir düzelir diyordum ama bugün 2 ve 3 aylik fotoğraflarına da baktim o zamanlarda öyleymiş başına gelen var mi ya da geçiyor mu geçiyorsa acaba kaç aylıkken geçiyor bilgisi olan yazabilir mi?
- Ay aşımız var Ağustosta doktora soracağım ama belki aynısını yaşayan vardır diye danışmak istiyorum.