Sevgili annelerim geçen boynunu tutamıyor demişlerdi onunla ilgili bir post açmıştım bugün profesöre muayene ettirdim evladımı uykusundan yeni uyanmıştı ondan mı bilmiyorum ya da belki de gerçekten biraz gevşekliği vardı başını salıyordu onun için tahlil ve MR istedi ayrıca başı sürekli sağa doğru yatıktı beyin cerraha da götürdüm yatma pozisyonundan kaynaklı olabilir dedi onun için de tomografi çektirdim sonuçlarımız yarın çıkacak bugün öğretmen evinde kaldık kan tahlili sonuçlarımız çıkmış en azından birazını gördüm fakat çok moralim bozuldu giremiyorum bakmak istemiyorum yarın da 4 aylık küçücük bebeğim anestezi alıp mr a girecek 7 saat açlık istiyorlar içim çok acıyor çok üzülüyorum bunların sonunda sonuçların iyi çıkmasını istiyorum onun içinde dualarınıza ihtiyacım var bugün uyumadan önce oğlum içinde dua eder misiniz adı Metehan lütfen yarın metehan’ın sağlıklı sonuçlarını sevindirici haberlerini almamız için bu gece uyumadan dua edin bize çok moralim bozuk çok ağladım çok sıkışmış hissediyorum