uynakbalina Deletedmom_79 ondan değil zam mı gelecek acaba hala yazılmadı çünkü 22-24 arası geliyordu hep
Olric11 uynakbalina zamlı çünkü iki hafta evde yoktum 490 gelmiş İki hafta evde olsam 590 rahat gelirdi
KLORAK uynakbalina Off yarim saattir gülüyorum 😁 emzirme yapsaydi Bari emzirirken isik aciyoruz ya ahahahah elektirikle Alakali, ayy sinirlerim bozulduuuu Illa degistirecekler ya bir sey,rezil olma pahasina 😁