Kitapkokusu Masalyanki35 Ceviz ya 😂 Ama küçük parçalar değil böyle ikiye bölüp direkt atıyorsun. Bir de kuş üzümü bu ikisi olmayınca tadını alamıyorum.
incir-receli Masalyanki35 fazladan hiçbir şey sevmem 😐 nohut kurufasulye bolca, meyvesini az severim o da sadece kayısı üzüm incir o kadar 😂
melegim71 Masalyanki35 kuru meyvesi az hatta olmasa bile olur ustune bol cevvizli icine findik badem mutlaka ararim gerisi onemli degil 😃😃😃