Sedaurud ben kızımın doğum gününde yaptım pandispanyasınıda kremasınıda herşeyini ben yaptım çocukla 1 saatlik iş 3 saati buluyor ama yaptığına değiyor ben böyle yapmıştım kelebekleri trendyoldan getirttim sadece yazı yazmayıda buzdolabı poşetine krem şantiyi doldurup ucundan minik şekilde kesip öyle yazmak daha kolay oluyor fikir olsun diye fotoğraf koyuyorum 🌸
