Bizdeki emzirme sorunu da şöyle 4 aylık olduk hâla düzenli emmiyor maksimum 3 dakika sürekli meme reddi yaşıyoruz zorla yediriyorum gelişim olarak da bu ay biraz geride kalmış o yüzden mecbur ek gıda takviyesine geçtik ne zaman düzelir acaba bu durum başından geçen var mı anne sütünü komple bırakır diye korkuyorum