Denizmeryem bende 3 gözlü mini donduruculardan var geçen yaz içindekileri bitirmiştik 1-2 ay kapattım çalıştırmadım 50-60 tl gibi bir fark vardı faturada şimdi nasıl olur bilemiyorum tabi dolu olduğu için denemedim de illaki elektrik yakıyor alabilirseniz a+ ürünler alın enerji dostu onlar bir tık daha iyi elektrik konusunda