Merhaba sevgili anneler, 45 gün kadar önce normal doğum ile doğum yaptım.Spiral taktırmak için devlet hastanesine gittim bugün.Yarın sabah gel takalım dediler direkt.Daha önce taktıranlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Acıyor mu takarken, ne kadar sürüyor işlem? Sonrasındaki süreç nasıl? Şimdiden teşekkür ederim.🌸💕