Betshe bende en iyisi diye golden ile başlamıştım ama maalesef gaz ve kabızlık yaptı. Mama her bebeğe göre değişiyor. Şu an evolvia kullanıyorum. 3.mamamız. Bu mama kabızlık ve gaz yapmadı bizde. Diğer aldığımız mama hipti ama oda iyi gelmedi. Sanıyorum deneyerek bulmanız gerekiyor