Bebeğim 22 günlük doktor emziriyorum diye biliyor bebeğime gaviskon verdi araştırdım bütün doktorlar bebeklere toz olandan bebek için olanlardan vermiş benim doktorum şurup verdi 10 damla mamaya kat dedi şurup kullanan oldu mu bebeğine sizce ağır gelir mi çok reflüsü var bebeğimin???😭