35lavanta hayatımda en çok emek verdiğim şeydi sanırım iyi koydu hem de. Ya diyetisyende filan hep 1,64 olarak ölçülüyordu. Zamanım azdı en az 72,5 kilo olmam lazımdı indeks için. Ben 72 kiloyla gittim ama boyum 1,61 çıktı ve sınır 1,62. E böyle olunca kilo da fazla gelmiş oldu ben 1,64 e göre zayıflayabilmiştim. Yani hem boy hem kilo olmadı. Biri sorun olsa görmezden gelelim ama ikisi de sıkıntı dedi boyum 1 cm aşağı kilom 3 kilo kadar fazla olmuş oldu