Mugerrr 35lavanta öğretim görevlisi olmak istiyorum. Yüksek lisans da yaptım ama evlenince kaldı öyle . En büyük hayalim
Kitapkokusu Deletedmom_58 Bende çok seviyorum imkansız demeyeyim ama kendi evimde bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
ankarageldedi 35lavanta Asker ya da polis olmayı çok istedim. Engellendi :) Öğretmen olayım dedim annem yıktı ortalığı. Paramediğim.
Bscd1670 35lavanta Asker olmayı çokkk isterdim ama ev hanımı oldum.Bazen rüyalarımda asker olarak gördüğümde kendimi aşırı mutlu uyanıyorum 🥹🥰
Ruzmil 35lavanta Kesinlikle futbolcu olurdum. Küçükken Brezilya’da erkek olarak doğmayı çok isterdim futbol yüzünden. 😂
Mugerrr benkosarim inşallah 🙏 hamileyken girmiştim 73 gibi bir puanım var. Şimdi öğretim görevlisi için ya dil puanı y a da tecrübe istiyorlar. Benim dil puanım yok sizin var mı .
iremyy 35lavanta Ben her şey olabilirdim ya ama keşke kocam asker olmasaydı 😂 Şaka bir yana sağlıkla ilgili bir şeyler istiyordum. Paramediğim zaten.
35lavanta Pol34 Kendini nerde nasıl mutlu hissedeceksen işte gerisi sana kalmış.. Yalnız kokusu geldi resmen burnuma 🤤🤤
Pol34 35lavanta ay benim de geldi şu an kendime dükkan da buldum 🤣 tek eksiğim bir 3-5 milyon dolares 🤣