Beril4226 Kızlar merhaba Formül mamayi nasıl muhafaza ediyorsunuz .Normal dolapta duruyor benim ki ama bozulur diye korkuyorum.Buzdolabina koymayınız yazıyor üzerinde siz nasıl muhafaza ediyorsunuz.Yardimci olursaniz sevinirim 🫶
PamukPrensesannesii Beril4226 bizde klima yoktu her oda çok sıcaktı. Bende buzdolabında muhafaza ediyordum mecbur
Dilruba_1 Kuru ve serin yerde muhafaza etseniz yeter ben de normal kapalı bir dolapta tutuyorum gündüz de klimalı odada duruyor hafif serin ortamda Sıcak bir odada tutmuyorum sadece