4 aylıkken ayırdım odasına koydum ama her gık dediğinde yanına koşarak değil ışınlanarak gittim resmen.Kendını terkedilmiş gibi hissetmesin diye, çok şükür öyle de devam ediyoruz.Daha ağlamadan hafif ağzını açma sesine uyanır uçarım yanına,hatta bı gece esım uyuyamamıs denk gelmiş o duruma, o sesı nasıl duydun daha ağlamadı bıle resmen ışınlandın demişti. Ayırmayı düşünüyorsanız endişe etmeyin bence. Odasını ayırmak terk etmek demek değil size ihtiyacı olduğu her an yanında olucağınızı bildiğinde bebek de rahatca uyuyor