Bir haftadir alıştırmaya calisiyorum 3. Gün köye gitmek zorunda kaldık 2 gün yattık orda aslında iyi gidiyordu oraya gidince unuttu gibi oldu. Bugün 8. Günümüz yine aynı sekilde bugunle dünde çıktık söylüyordu ne güzel bugün hep altına yapti. Sorun şu ki tuvalet eğitimi verilirken dışarı cikmak gerileme yaşatır mi cocukta? Yoksa genel bı sorun mu bu? Hiç bez bağlamadim bu arada