Aslında bebeklerin kusması normal biliyorum ama bebeğim 21 günlük ve dün geceden beri uyku düzeni şaştı gaz sancısı nedeniyle bugünde gaz sancısı geldikçe emmek istedi ve epey kustu. Az önce ağız dolusu kustu ve tedirgin oldum bu tarz bişey yaşayan var mı