Omer-Ced3 Dört gün oldu doğum yapalı benimde çok az oldu bitti gibi sanki. Bugün doktora gittim sezaryen de plesenta bazen çok iyi temizleniyor o yüzden kanama az olur dedi. Rahim toplanmış sıkıntı gözükmüyor dedi. Umarım öyle olur bende tedirgin oldum çünkü.