Kbr_midwife 14 aylık kızım kasedeki çorbaya soktu elini sicakti elinin üstü yandı böyle kabardi gibi oldu hemen su tuttum kantaron yağı sürdüm öneriniz var mı iz kalmamasi için
Ruhikizim04 Kbr_midwife toz şekeri soğuk suda eritip elini içine koyun kabarmasina birebir gelir benim kaynanamdan tavsiye
lahmacunayran48 Zeytın Yağı iyice duman çıkana kadar isitiyosun ocaktan alıp mum katiyosun içine karıştırıyorsun soğuyunca krem gibi oluyor suruyorsun harika bişey ama öz kalmıyor
Kbr_midwife lahmacunayran48 tamam deneyeyim bugün krem sürüldü acile götürdük yarın da sizin dediginizi yapayım.sizinde mi başınıza geldi acaba?
Ruhikizim04 Kbr_midwife baya saat gectiyse yanmasi falan gectiyse gerek yok ama çok kabardiysa bi krem var onu furacin ve anestol pomad kremlerini karıştırıp surebilirsiniz
lahmacunayran48 Kbr_midwife geçmiş olsun arkadaşımın oğluna oldu o yaptı üz kalmadı sizde de olmaz insallah