YeniAnnee22_04 benim oğlum 4 aylıkken 4 ay atağında meme reddi yapmıştı sütüm fışkırırdı vardı ama redden dolayı nasıl denediysem emmedi sıpa 😒 sonra stresten emmiyor die
kesildi damla damla akmaya başlamıştı .. 3 4 tane inciri şu marketlerde satılan inciri 1 bardak suyla kaynatıyosun hem suyunu hrm kendısını yiyip içiyosun acayip süt yapıyor ben sadece onu yapmıştm günde bı sabh bi akşam onu içiyordum tadı da şekerli güzel zaten.. Sütüm baya artmıştı tabi yine emmedi o ayrı.. Mastit oldum emmeye🤦🏻♀️🥲zor dönemler ilk başta moral önemli sonra da inanman bunu yap eminim artıcak
Bide az olsa da bitmiş olsada sütün emdikce artıyor sen gelmedi sanıyorsun ama aslında geliyor emdikce uyarılıyor süt kanalları
Eğer memeni tutuyorsa bebiş bolca emzir emdikce gelicek bu içeçeği de iç emzirirken eline ceviz badem flan al ye.. Eğer haala emmezse sağ biberonla ver . . Ek gıdaya geçtiyse mamalarına karıştır.. Anne sütü bir damlası antibiyotik çunku🤍🤍