Edax inşallah canim Rabbim sanada sifa versin ben normal doğum yapmama rağmen sezeryan olanlardan fenayım doğum sonrası rahim kendini toparlayamadi hemen ameliyata alındım sonra leğen kemigimde ödem oluştu ciktiktan sonra 1 hafta acile gittim geldim igne vuruldum sonra ıdrar yollarimda iltihap oldu hala çekiyorum böbreğimde genişleme var o ayri agri yapıyor simdide 2 aydir bu agriki ne benziyor dogum sancısına çok beter sonrada psikolojimi siz düşünün başım agrisa korkuyorum cocugum biraz fazla ağlasın korkudan hastaneye götürüyorum aman bisey mi var diye😞😞