Arkadaşlar kızım 9 buçuk aylık. Üst dişleri rahatsız ediyor diye beni istedi hep uyumaya çalışırken. Önceden hep babasıyla uyuyordu . Şimdi ağlamıyor da sürekli bağırıp beni çağırıyor. Tepki almadan önce yazayım çalışan bir kadınım bakan kimse yok kocam bakıyor ben çalışırken o yüzden onunla uyumaya da alışması gerek. Eski düzene nasıl dönebiliriz mesela bir bakanı olan tanıdığı olan nasıl uyuyor onlarda… napacagimi şaşırdım ben gelene kadar uyumuyor huzursuz bekliyor öyle var mı başına gelen….