Nurikra06 Bebeğim 35 günlük poposu pişik oldu doktor hametan yazdı ama faydasını göremedik travazolun etkili olduğunu araştırdım kullanan var mı aranızda yardımcı olur musunuz
Aloneeee Nurikra06 cnm travazol olmuyor. Trosyd oluyor anca ama onlar mantar kremi. Arko krem var ya tüp olan eski modeli o çok iyi geliyor
Lilybaby Nurikra06 pişiğin türüne göre kullanılması gereken ilaç değişir. Doktora göstermeden sürmeyin o da ağır bir krem bebek için
17072023baloglum Nurikra06 hematen iki farkli cesidi var disi mavi olan cok iyi siz hangidini kullandiniz
Visneli-dondurma Yeni doğan için bilmiyorumda 4 aylıkken kullandım ben. Doktor yazmıştı. Fucicort hametan travazol yazmıştı. Fucicortla hametan iyi gelmişti
sevgi3112 Bi aylıkken kızımda pişik olmuştu . Baya kötü olmuştu bütün popoyu kaplayacak şekilde . Doktorumuz travazol locoderm hamazinc karıştırıp gün içerisinde 4 defa sür demişti ertesi gün çok iyi oldu
Aloneeee Nurikra06 trosyd varsa sür yine de sen günde 2 kere kullanabilirsin hiç bir zararı yok. Valla ben pişik olunca da sürüyorum o da geçiriyor
sevgi3112 Nurikra06 Dene canım iyi gelir. Islak mendil kullanma ılık suya pamuk bandırıp sil poposu tamamen kuru kaldıktan sonra sür ıslak kalmasın 🥰
Defnetgr Ben kızım için kullanmıştım 1 aylıktı henüz geçirmedi ama çok iyi gelmişti ciddi derecede azaltmıştı kızımın süt alerjisi varmış o yüzden geçmemiş ama ona rağmen çok iyi gelmişti
Nurikra06 sevgi3112 öyle yapıyorum zaten canım pişik olduğundan beri ıslak mendil kullanmıyorum artık kullanmayıda düşünmüyorum