Merhaba iyi akşamlar herkese bebeğim 26 aylık işe başlamayı düşünüyorum bucada oturuyorum.İlk defa bu tarz bir yeri vereceğim için açıkçası biraz endişeliyim nasıl yapacağıma dair bu tarz bir başlık açmaya karar verdim yardımcı olursanız çok sevinirim.önerebileceğiniz gündüz bakım evi çocuk İçin var mıdır memnun kaldığınız yada kalmadığınız işte şu sebepten ordan uzak duruyorum dediğiniz duyduğunuz yerler var mıdır.ücretlerini biliyor musunuz?simdiden yorum yapan herkese teşekkür ediyorum 🙏🏻💐