benaslindayohum_ Kızlar bebekleriniz ortada hiç bi sebep yokken karnı tok altı temiz gazı yok ağlıyor mu bu normal mi kafayı yemek üzereyim beneğim 2 aylık kendimi hiç iyi hissetmiyorum çıldıracak gibi hissediyorum
Deletedmom_79 benaslindayohum_ hiç bir sebep yokken değil🙂 sadece fiziksel ihtiyaçtan değil ağlamaları daha fazla öpülmek daha fazla kucaklanmak istediğinden. Kafayı yeme, koala moduna gir.
koalamlaben benaslindayohum_ benimde dün öyleydi 23 günlük kizim. Çok zor oluyor insan ne yapacagini şaşırıyor Allah yardımcımiz olsun
benaslindayohum_ Derya0655 böyle ağlaması panik atağımı tetikliyor o ağlarken bayılacağım diye çok korkuyorum kendimi resmen çok çaresiz hissettim şükür uyudu az önce
hayalperest2310 benaslindayohum_ canım hak veriyorum valla gerçekten hiçbirşey yokken ağlaması beni de çok üzüyor 3 ay 25 günlük o ağlama krizlerine girerken bende ağlıyorum annem kızkardeşim yardım etmese baya zorlanırdım ama evime gececem çok üzülüyorum bu haline kolikti tam düzeldi dedik yeni baştan 4.ay atağına yakalandık 🥺🥹
hayalperest2310 benaslindayohum_ gerçekten öyle doğdu doğalı belli saati var ağlama krizi tutar o saat gelince nefes alamıyorum boğuluyorum 😥😭
benaslindayohum_ hayalperest2310 büyük bebekleri olanda en iyi dönemi yeni doğan dönemi diyorlar inşallah rahatlarız büyüdüklerinde 😇
hayalperest2310 benaslindayohum_ benim bebeğim hiç durmadığı ağladığı için büyüsünler en azından neye ağladığını bilirim benim için en zor dönem herkes öyle diyor ama cidden tam ohh düzene girdi diyorum başa sarıyoruz 🤦🏼♀️