Kubra226 7 aylık kızım su içmiyor phılıps avent suluk aldım içmiyor Ceysu aldım onun başlığı ile içirmeyi deniyorum yine yok soğuk veriyorum yine içmiyor . Yardım lütfen
kasimonbes Kubra226 ayni dert bende de vardi kasik ile yavas yavas vererek alistirdim hala ayni dert var herkes bi sise iciriyormus ceysudab bizimki icmiyor bile ama az da olsa ictigi icin hic susuz kalmasindan iyidir diyorum. Baslarda hic icmiyordu kasikla vere vere alistirdim
Kuzularinanasi Kubra226 zammanla alisir.su onun icin yeni bir tat.illa sevdirmeniz icin bisey yapmaniza gerek yok.siz verin icerse icer icmezse yapcak bisey yok.zamanla icecek nasilsa.benim kizimda oyleydi ilk aylar nerdeyse 10 20 ml ancak icerdi.simdi surekli icer.
Kubra226 kasimonbes kaşıkla yemek yerken verıyorum bazen içiyor bazen geri çıkarıyor 😢 pipeti de becerebileceğini sanmıyorum
koalamlaben Kubra226 elma,armut dilimleri olabilir suyu bulandirmayacak hafif tatq verecek meyveler gibi
Ebruliiiiii Kubra226 benim kızımda aynıydı 9. Ayına kadar denemediğim yöntem kalmamıştı ama sonra kendi kendine alıştı şimdi en güzel pipetli bardağından içiyor
Afraayse Kubra226 bende şurada bekleyeyim. 10 aylık oldu hala sevmiyor içmiyor.pipet suluk biberon hepsini isiriyor.kasikla bardakla iciriyorum geri cikariyor.
Zumradmr_11 Benim oğlumda icmezdi hic tukururdu devamli 1 yasinda suan elinde sulugu ile geziyor ☺️ büyüdükçe yemek yedikce oda ihtyaclarini farkina variyor sanirim bilemiyorum kendiliginden alisti