Yaklaşık 12. Ayda başladı şuan 18 aylık istediği olmayınca birini gördüğünde bazen dikkat çekmek için sürekli kafasına vuruyor eliyle bide istediği olmadığı zaman kafasını eğilip yere duvarlara ne bulduysa küt küt vuruyor kendimi suçluyorum bendenmi kaynaklı acaba diye ilgi eksikliğimi var neyden kaynaklı bilmiyorum gerçi çocuğuma karşı hep suçluluk duygusu var sanırım çoğu anne böyle hissediyormuş. Kafasını vurunca çok sinirleniyorum artık dayanamıyorum bağırmaya başlıyorum ne yapsak bırakır bunu ya