sessizlik12 Ben 1 gün önceden bugdayı kaynatıp o suda bekletiyorum ertesi sabah da suyu süzüp yeni su koyuyorum . Diğer malzemelerde ne koyacaksam ayrı ayrı kaynatıyorum 1 kerelik o koyu rengi geçsin vermesin diye ( ceviz,fındık,fıstık,kayısı,incir,uzum vb ne koyuyorsam ) sonrada suyu biraz kaynatıp hafif kıvama geldikçe malzemleri koyuyorum en son şeker koyup kaynatıp 1 çay bardağı süt ekliyorum bu tamamen tercihe kalmış sonra da kıvamnı kafama göre ayarlıyorum 😊 insallah karışık olmamıştır şimdiden Allah kabul etsin 😊