lizbonn 1 yıl oldu hala regl olamadım. Ne yapsam acaba gitsem mi doktora? Karnım şiş. Regl olsam şu şişkinlik de gider. Benim gibi olan var mı acaba?
bananeabiya lizbonn 1 yılı geçtiyse gitmek gerekiyor sanırım. Benim henüz 4 aylık ben olmadım hala ama halimden memnunum 🤣
Nereleregidem lizbonn bence gidin ya. Ben 10.5 aylıkken olmuştum. Sismistim. Hatta regl olunca 2-3 kilo verdim 😄
Emr066 bananeabiya bende 4aylik öbür ay oldum ama bu ay olmadimm. Test yaptim negativ ama yinede korkuyorum aceba hamilemiyim diyee offf
bananeabiya Emr066 emzirirken düzensizlik olabiliyor diye biliyorum ama olmazsa yine kan testi verin isterseniz içiniz rahat etsin