DrkAyz Hilallsarac yaklaşık 5 senedir sosyal medya kullanmıyorum benn yoğurdu nasıl yaptın bende bu ay denemek istiyorum Elim alışsın diyee ay burda özelden konuşabiliceğimiz bı yer yok mu ya
Hilallsarac DrkAyz pastörize süt ile yaptım maya olarakta activia kullandım yoğurt makinemde 11 saat mayalamaya bıraktım sonra buzdolabında dinlendirdim miss gibi oldu. Pastörize sütü kaynatmadan yapıyoruz.
Polenuskov Ben olsam yapan kişilerle asla konuşmazdım. Korkmayın bir şey olmaz ama yapılan çok yanlış ve terbiyesiz bir hareket. Ne münasebet?
DrkAyz Sualim kaşıkla dibini sıyırmışlar çıkan sudan vermişler yüz ifademi gördükten sonra vereceklerini zannetmiyorum artık çünkü yavrusunu kaybetmiş kediler gibi bakıyordum😅
Hilallsarac DrkAyz yok pastörize sütü kaynatmana gerek yok ama bu normal market sütü değil cam şişede günlük süt olarak diye geçiyor ben fileden harras ın olanı aldım. Cam olması ve üstünde pastörize günlük yazmasına dikkat edin
baharbahce DrkAyz ah ne kadar tanıdık geldi benim kızıma da kaynanam vermişti bi de suyu ya nolacak deyip gülüşüyolardı çok şükür bişey olmadı ama sinir krizleri geçirmiştim
ikibebebiranne_ DrkAyz tavrını koy tepene cikmasinlar senden izinsiz vermesinler tekrarı olursa da kız bence