Gulsumsagir5416 kolik ve gazlı bebek farklı şeyler. Haftanın en az 3 günü ortalama aynı saatlerde susturulamayan ağlama krizleri olursa kolik deniyor. Öneriye gelmişken 4ay bunu çok ağır şekilde tattım yaptıklarımı sıralayayım size biraz uzun olabilir🏵️
Her sabah kimyon çayı akşamları da rezene tohumu çayı içtim
Her emzirme ve bez değişimi öncesi mutlaka zeytinyağıyla karın ve ayak tabanlarına masaj yaptım uzuun uzuuun ardından da bacak bisiklet hareketleri yaptım gaz çıksa da çıkmasa da gece gündüz hiç aksatmadan yaptım
Her gün bir çay kaşığı zeytinyağı veriyordum doktor demişti
Ayda bir spaya götürmeye çalışın inanılmaz rahatlıyorlar
Ben yediklerime dikkat etmedim. Bu gaz meselesi yüzünden 3 doktora gittim 2si yediklerimizin yalnızca yüzde 3-5 kadarı bebeğe gaz olarak geçer demişti. Bu gaz olayı malesef olacağı varsa oluyor bir yerde yapılacak bişey yok ama tabii takip edin. Mesela ben gazlı içecek ve karnabahar yediğimde şiddeti artıyordu o yüzden onları tüketmedim ama nohut kuru fasulye yerken hiç artı bi etkisi olmadı o yüzden yemeye devam ettim.
Her yemeğin içine booll boooll kimyon attım gazı alıyor diye
Kriz anlarında ebebekten aldığım kiraz çekirdekli patik ve kemeri kullandım çok rahatlatıyordu kızımı, onu alamasanız bile bş havlu ısıtın ayaklarına karnına koyun iyi gelecektir
Ve son olarak birçok gaz damlası denedim. Nurse harveys damla, nurse harveys colex, metsil, sab simplex, zinco.. bize en iyi gelen kesinlikle MOMMYS BLİSS oldu. Biraz ücreti yüksek ama 3 şişe bitirdik diğerleri çok işe yaramadı ama denemeden bilemiyor insan hepsi her bebeğe iyi gelecek diye bişey yok.
Maflor plus probiyotik ( turuncu olan) ve mommys bliss kullandım.
En önemlisi sabredin. Bende gazla alakalı çok post açtım, geçmeyecek gibiydi, geçecek diyorlardı inanmıyordum ama geçiyor. 4ayına girmeye yakın bıçak gibi kesildi tüm o ağlama krizleri sancıları. Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲🏻💕