Hanımlar 2 gündğr gitgide artan bir bel agrım var bel fıtığından kaynaklı. Bugün artık bacagımı kaldırıp yürüyemez oldum. İğne vurdurunca iyi geliyor ama emziriyorum. Aranızda benim gibi olup dikloron vurduran var mı emzirirken? Artık dayanamicak durumdayım. Muhtemelen emziriyorum desem vurmazlar söylemeyi düşünmüyorum. Süte geçer mi vicdanım hiç rahat değil ama yürürken ağlicak duruma geldim bugün