Aycl08 4 ay 20 günlükken 3 gün gittik annemlerle birlikte 🫠 pansiyon tutmuştuk. Bu şekilde zor oluyor. Çünkü uykusu geliyor ve eve gitmek zorunda kalıyorsun. Evde uzak kalıyor gibi gibi. Sahili inletmişti ikinci gün uykusu var ve arabasında da uyumadı sahilde ne yapacağımızı şaşırmıştık 😄 mecbur kalktık eve gidene kadar yırtındı. Şimdi eylülde otele gideceğiz, daha rahat olacağını düşünüyorum hemde 7 aylık olacak. Ağlarsa cık odaya rahat 😄 ek gıda işi de bebek dostu otel olduğu zaman sorun olmuyor