Süt sağ diyenler olmuş sağarsan hayal kırıklığı olabilir sağınca tabikide az süt çıkacaktır bebek emdiği an süt üretilir sağmay la emme arasında çok fark vardır. Ayrıca kilosu çok iyi bence çok fazla kafaniza takmayın acıkınca edecektir zaten bide emzik ve biberon kullanmayın kesinlikle hayırlı geceler