Miniktirtil Kızlar bebeğim 3,5 aylık 2gündür bez sayısında ciddi azalma var bir tane tam dolu aldım 2 tane az az ,kilo alımı iyi ,iyi de emiyor acaba terlediği için mi ? Birde bugün çiş rengi paşa çayı gibiydi koyulaşma var yaşayan var mı ?
Betul43_ Miniktirtil bekleyen çiş rengi biraz çok açık çaya benzer bir gün beklemiş çiş ama beklemiş ise Dr gitmenizde fayda var derim
Hilallsarac Miniktirtil valla biz ilk doğduğunda o kadar çok bez değişiyorduk ki her açtığımda kaka ve çiş oluyordu büyüdükçe çiş yapma sıklığı ve kaka sıklığı azalıyor oğlum 4 ay 20 günlük kan ilacına başlamadan önce 3 günde bir kaka yapıyordu şimdi doktor kan ilacı verdi günde 1 kaka oluyor çişde gece bazen hiç yapmıyor gündüzde 5 kere falan çişli bez oluyor
lizbonn Miniktirtil Vücut sussuz kalıyor. Havalar çok sıcak 4-5 damla çay kaşığı su verilebilir. Yine isterseniz doktorunuza da sorun. Dün akşam ilk defa 11 aylık bebeğime gece 2 kere su verdim normalde gece vermezdim sadece emzirirdim. Lıkır lıkır içti bitirdi şok oldum. Demek ki çok susuyormuş yavrucak. Biz de öyleyiz. Çok fazla terleyip su içmiyor muyuz hepimiz.
mamacitaS susuz kaldigi icin oluyor bol bol emzirin havalar cok sicak onlarda etkileniyor su kaybediyo vucutlari
Betul43_ Miniktirtil hmm biraz daha takip et canım benım bez sayım değişmedi 3.5 aylık benimkide 5-6 arası değişiyor günlük
eknkskn12 Hiç sıkıntı yapmayın eğer 24 saat çiş yapmazsa hastaneye gidersiniz. Ben de inanılmaz pimpirikliyim, geçenlerde 4 aylık bebeğim 6 bezden 3 beze düştü 7-8 saat hiç çiş yapmadı hemen koştum hastaneye, kan idrar testi verdik bir şey çıkmadı çok şükür. Sıcak havalarda bazen bebekler çiş yerine ter olarak atarlarmış sıvıyı. Ben 2-3 saat çiş yapmayınca 1 çay kaşığı su vermiştim ama sonra sudan mikrop kapabilirmiş bebekler onu duyduğum için bir daha vermedim. Sık sık emzirin su ihtiyacı kalmaz o zaman. 2 dk bile emse o susuzluğunu alır
Miniktirtil eknkskn12 ay içimi rahatlattınız keyfi çok yerinde herhangi bir rahatsızlık belirtisi yok , bol bol emzirmeye çalışıyorum ama çok terleyen bir bebiş havalar derinleştiği için klima açmıyorum bugün teriyle attı heralde hep . 6 bez ağırlığı nasıl oluyordu peki dolu dolu mu oluyor (yumurta ağırlığında olunca alıyorum)
Ececiiim Miniktirtil benim oğluma da oldu o sıcaklardan kesinlikle. 4 aylığız uyudu uyandı aradan 2 saat geçti altını değişeyim dedim hiç yapmamış inanamadım ama çok terliyor muhtemelen öyle atıyorlar sıvıyı.
Yusufff-41 Miniktirtil kaynamış ılımış su verin çay kaşığı ile terletip atıyordur ama sıvı kaybı olmasın vücutta
_mmom Miniktirtil yaşadık, havalar sıcak vücuduyla sıvı kaybediyor bu yüzden ben geceden sabaha kupkuru bez aldığımı bilirim:)
Edaltundag Miniktirtil bizim de öyle oldu hatta kan gibi bir renk geldi çişinde hemen apar topar doktora götürdük kan zannettik doktor kristalit gibi bir şey dedi tam hatırlayamıyorum kan değil dedi bebek susuz kaldığı için oluyormuş su ver biz nasıl yaşayamıyorsak bu havalarda onların da ihtiyacı var suya dedi mutlaka ver verilmez diyenleri dinleme dedi ben de biraz biraz su vermeye başladım çok şükür ki düzeldi 🙏
Arkadas3495 Miniktirtil ayyy o sorun bizde de var idrarda azalma ve pembe leke vardı doktora gttık enfeksiyon varmış antibiyotik verdi doktor