Bu mamayı kullanan var mi aramızda işe başladığım için günde 1 kez mama veriyor annem bebeğime diğer öğünlerde süt veriyor ama sanki bu mamayı verdiğinizden beri çocuk gaz sorunu yaşıyor ve eskisi gibi kakasini yapmıyor probiyotik içerdiği için almıştım halbuki daha önce sma kullanmıştım böyle bi sorun olmamıştı var mi aynı sorunu yaşayan:(